Skip to content

By przełamać obojętność ludzi

Telewizja ma wielką siłę oddziaływania, ponieważ dociera do wszystkich użytkowników. W związku z tym za jej pośrednictwem można wyemitować, co się chce. Oczywiście potrzebne są do tego spore pieniądze, ale jeśli potencjalny projekt wypali, to one zwrócą się z nawiązką. Z dobrodziejstw telewizji korzystają różne firmy. Jednak przetargi wygrywają te, które mają silną pozycję na rynku i konkretny plan działania. Nie dziwi zatem, że firmy farmaceutyczne, najczęściej pojawiają się na wizji. Ich celem jest zareklamowanie jakiegoś lekarstwa lub wyrobu medycznego.
Tak się dziwnie składa, że ludzie prędzej uwierzą reklamie niż słowom specjalisty. Toteż ramówka tv składa się często z reklam, w których lokowane są konkretne nazwy leków. Rzadziej zdarza się natomiast, by firmy farmaceutyczne bądź Narodowy Fundusz Zdrowia, inwestowały środki w filmy szkoleniowe Warszawa. Chociaż ostatnio pojawił się kilkuminutowy film, o tym, jak prawidłowo udzielać pierwszej pomocy. Jest to dość istotny temat, gdyż wielu ludzi nie chce bądź nie umie udzielić pomocy rannemu. Część z nich obawia się, że mogłaby tylko zaszkodzić, co nie jest prawdą. Właśnie po to powinny być organizowane takie akcje, by obalić ten mit w naszym społeczeństwie.